sobota, 21 czerwca 2014

Pierwszy dzień lata

No i doczekałyśmy! Choć pogoda za oknem tego nie potwierdza, mamy dziś pierwszy dzień lata! Dla mnie to data szczególna. Po pierwsze, osiągnęłam swój cel, czyli schudłam i ujędrniłam ciało przed wakacjami. Po drugie, dokładnie 90 dni temu opublikowałam swój pierwszy post i zaczęłam pisać ten blog. Wspólnie z Wami odliczałam dni do lata, zwłaszcza przez ostatni tydzień. Oczywistym jest, że ta data ma znaczenie tylko symboliczne i nie jest żadną miarą tego czy komuś się coś udało czy nie, jednakże dla mnie pozostanie wyjątkowa.

21 czerwca to także najdłuższy dzień w roku. Będzie trwał 16 godzin i 46 minut. Jest więc dłuższy od najkrótszego dnia o 9 godzin i 4 minuty.


Jeśli ktoś z Was próbował zmienić swój styl życia, a nie udało się to w 100%, może warto w ten dzień zrobić sobie bilans tego, co już osiągnęliśmy i tego co wymaga jeszcze poprawy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz