środa, 18 czerwca 2014

Stroje kąpielowe VS

Dziś moje ulubione inspiracje na letnie ciuszki, bowiem poszukuję stroju kąpielowego! Jeszcze rok temu nie mogłam sobie pozwolić na zbytnie szaleństwo, ze względu na moje dość spore ciało. Dół stroju nie mógł wbijać się w boczki, góra natomiast nie mogła być nadto eksponowana, ponieważ miałam bardzo duże piersi, które nie mieściły się w fajne staniki. Najlepiej więc było kupić wielkie "majciochy" i biustonosz jak dwie miski na pranie. Dziś sytuacja jest zupełnie inna. Od lutego schudłam już 15 kilogramów, ciało zaczyna nabierać odpowiedniej rzeźby - nic nie wisi i niczego nie muszę chować! Dlatego postanowiłam kupić przynajmniej dwa stroje, które podkreślą moją figurę. Nie zawiodła mnie oczywiście znana firma Victoria's Secret. Nie dość, że mają piękne rzeczy to jeszcze prezentują je na cudownych modelkach, których ciało może być wzorem dla wielu kobiet. I wychodzi tu pewna zasada, którą wyznają producenci - ładnemu we wszystkim ładnie - dlatego nawet jeśli nie do końca podoba nam się jakiś strój to widzimy go na pięknej modelce i od razu nabieramy ochoty, by wyglądać tak jak ona.

Strój ze zdjęcia poniżej mam już od ponad roku, ale nie doczekał się jeszcze swojej premiery na plaży:


Inne stroje tej marki, które chętnie bym przygarnęła :)


 

A co Wy myślicie o strojach tej marki? Ciekawa jestem opinii dziewczyn, które już je miały. Jak się sprawdzają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz