środa, 16 kwietnia 2014

Koktajl odżywczy

W poście o mojej suplementacji pisałam Wam o odżywczym koktajlu z firmy Herbalife. Posiadam go w wersji waniliowej, jednak za każdym razem zmieniam jego smak za pomocą owoców. Można go robić na wiele sposobów, dzięki czemu nie nudzi się i nie "przejada". Stosuję go od pierwszego dnia mojej nowej diety i jest on dla mnie zamiennikiem jednego posiłku dziennie. Co ważne, zastępuje nim tylko przekąski, a nie główne posiłki, choć nie ma wcale limitu dziennego spożycia.

Koktajl należy przygotować z 26 gram produktu, dolewając do niego 250 ml mleka. Można go również zmieszać z wodą, ale wtedy koniecznie dodajecie jeszcze jakieś owoce dla lepszego smaku. Taki shake z mlekiem ma ok. 221 kcal i jest na tyle sycący, by przez kolejny 3 godziny nie sięgać po żadne przekąski.

Gotowy shake, czyli 250 ml, zawiera:
221 kcal
17,4 g białka
21,4 g węglowodanów, w tym 20,9 g cukrów
2,8 g nasyconych kwasów tłuszczowych
1,4 g jednonienasyconych kwasów tłuszczowych
1,6 g wielonienasyconych kwasów tłuszczowych 
1,1 g kwasu linolowego
2,5 g błonnika
0,26 g sodu


Witaminy:
 A, D, E, C, tiamina, ryboflawina, witamina B6, kwas foliowy, witamina B12, biotyna, kwas pantetonowy

Składniki mineralne:
wapń, żelazo, fosfor, magnez, cynk, jod, potas, miedź, selen, mangan

Zaletą koktajlu jest jego zbilansowany skład, dzięki czemu dostarczamy sobie kluczowe substancje odżywcze plus dodatek składników roślinnych i ziół. Na redukcji wagi można zastępować nim 2 posiłki dziennie. Ważne, że się nie głodzimy, a nasz organizm dostaje tak naprawdę niezbędne do życia składniki. Co ważne, można go robić na wiele sposobów, tak jak na zdjęciu. Truskawki mam wprawdzie mrożone, ale przynajmniej wiem, że to nasze polskie owoce, które rosły na słońcu. Po dodaniu banana mam już bardzo sycący posiłek. Jest naprawdę smaczny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz